Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 } //-->

نمایشگر آمار آلکسا

ديويد بكهام 




















يكي از بهترين وبلاگ ها

سلام خدمت همه ي باز ديد كنندگان لطفا نظر خودرا در مورد سايت بگوييد

ديويد بکهام متولد۲/۵/۱۹۷۵ در ليتون استون وزن وي ۹۲/۷۳کيلوگرم و قد وي ۱۸۰سانتي مترمي باشد. او اولين بازي ملي خود را در ۱ / ۶ / ۱۹۹۶ انجام داد. باشگاه فعلي او ميلان مي‌باشد
ديويد بکهام فوتبال حرفه‌اي خود را از جوانان منچستر آغاز مي‌کند چند ماه پس از حضوراو در تيم جوانان منچستر يونايتد وي براي بازي در جام اتحاديه انگليس به تيم بزرگسالان دعوت شد. هر چند در اولين حضورش در تيم بزرگسالان منچستر يوناتيد نيمکت نشين بود ولي دو سال و نيم بعد بکهام به همراه تيم بزرگسالان براي اولين بار حضور در ليگ برتر را تجربه کرد. فصل ۹۶/۱۹۹۵اولين حضور بکهام در ليگ برتر بود. سرانجام ديويد بکهام دوم آوريل ۱۹۹۵ اولين بازي اش را در ليگ برتر مقابل ليدز يونايتد تجربه کرد و در واقع فصل ۹۶- ۹۵ آغازي بود بر درخشش اين بازيکن در فوتبال انگليس.
ديويد ابتدا در پست هافبک راست مشغول به بازي شد که سابق بر آن پست آندري کانچلسکيس در منچستر محسوب مي‌شد و گلهاي زيباي خود را از همين جا آغاز کرد. مخصوصاً گل به يادماندني اش در مرحله نيمه نهايي جام حذفي باشگاههاي انگليس در مقابل چلسي و اين فصل با قهرماني در دو جام براي شياطين سرخ به پايان رسيد.
فصل ۹۷/۱۹۹۶ دومين فصل حضوروي در ليگ برتر بود. او مشهورترين گل خود را در اين فصل و در مقابل تيم ويمبلدون به ثمر رساند و با ضربه‌اي زيبا از وسط زمين دروازه ويمبلدون را در سل هارست پارک باز کرد. او اولين حضورش در تيم ملي انگليس را در اول سپتامبر ۱۹۹۶ تجربه کرد و به همراه اين تيم به مصاف مولداوي در کيشنف رفت پيش از آن ديدار، بکهام سابقه بازي در تيم ملي زيرا ۲۱ سال انگليس را در کارنامه خود داشت.
بکهام سال ۱۹۹۷ به همراه منچستر به عنوان قهرماني ليگ برتر انگليس دست يافت. او بدون شک نقشه به سزايي در اين قهرماني ايفا کرد و به عنوان بازيکن برتر انگليس در اين سال برگزيده شد.
بکهام در نخستين بازي فصل ۹۹-۱۹۹۸ منچستر يوناتيد برابر لسترسيتي باز هم منجي شياطين سرخ شد و با گلي زيبا از روي يک ضربه کاشته منچستر را از شکست نجات داد. سال ۱۹۹۹ براي بکهام سالي پر از افتخار بود. قهرماني در ليگ برتر انگليس، قهرماني در جام حذفي و سرانجام قهرماني ليگ قهرمانان اروپا کلکسيون افتخارات اين بازيکن را کامل کرد.
عناوين و جايزه‌هاي ورزشي:
بازيکن جوان سال (۱۹۹۷). 
بازي در تيم منتخب ستارگان جهان (۱۹۹۸). 
کانديد بهترين بازيکن سال جهان (۱۹۹۹). 
بهترين بازيکن سال اروپا (۱۹۹۹). 
کانديد بهترين بازيکن سال اروپا و جهان (۲۰۰۱). 
بازيکن سال جهان از نگاه بي بي سي (۲۰۰۱). 
باشگاهي:
منچستر يونايتد
قهرماني ليگ برتر: ۹۶-۱۹۹۵ , ۹۷-۱۹۹۶ , ۹۹-۱۹۹۸ , ۰۰-۱۹۹۹ , ۰۱-۲۰۰۰ , ۰۳-۲۰۰۲. 
قهرماني جام اتحاديه : ۱۹۹۶ , ۱۹۹۹. 
قهرماني جام باشگاه‌هاي اروپا : ۹۹-۱۹۹۸. 
قهرماني سوپر جام اروپا : ۱۹۹۹. 
قهرماني جام بين قاره‌اي : ۱۹۹۹. 
قهرماني جام حذفي انگلستان : ۱۹۹۳ , ۱۹۹۴ , ۱۹۹۶ , ۱۹۹۷. 
قهرماني با تيم جوانان : ۱۹۹۲. 
رئال مادريد:
قهرماني ليگ برتر : ۰۷-۲۰۰۶. 
قهرماني جام حذفي اسپانيا : ۲۰۰۳.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,ساعت 11:19 توسط سجاد صائميان|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

 Design By : Pichak